🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش بیاسا چون تویی میلاد عشق

(ثبت: 209676) اردیبهشت 22, 1398 

کی شود پرسی ز من فریاد عشق
با دو صد غم می شوی فرهاد عشق

باز در قلب بلوری روز و شب
جستجوی یک نگاهم داد عشق

چیست عشق بی تاب کرده روح را
در دل شب بی قرار از یاد عشق

خواب شیرین نیست جویم یا ولی
تیشه های سوز از بیداد عشق

چشمه ظلمات را گشت با نبی
هر که خود را دید ترک از زاد عشق

عاشقان از حیرتت بینند نشان
در مقامی که نیند اوتاد عشق

والیا در خلوت و جلوت خوشی
خوش بیاسا چون تویی میلاد عشق

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 22, 1398

    درودها بزرگوار

    خرسندم که باز هم از این قلم خواندم و لذت بردم

    باشید و بتابید به مهر🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام آقای مازیار نژادیان عزیز
      ممنون از خوانش گرم تان
      پایدار باشید
      اطاعت قبول پروردگار
      🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺

  2. اکبر رشنو

    اردیبهشت 22, 1398

    درود
    بر شما
    و
    دستمریزا 🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام استاد عزیز جناب آقای اکبر رشنو
      سپاس از خوانش گرم تان
      طاعت قبول حق تعالا.

      🌸🌸🌺🌺🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 23, 1398

    سلام و.درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا شاد و سلامت باشید 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا