🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خونِ خالق را ببین در خونِ خلقی شد روان

(ثبت: 214600) شهریور 17, 1398 
خونِ خالق را ببین در خونِ خلقی شد روان

اشک می ریزم به خاکِ تشنه لب در کربلا
آه دارم ، آه را بینم ، غمین در نینوا

ای مسافر زائری ، اشکی بریز از سویِ ما
گریه ام از حد گذشت گریان شدند اهل سما

آن خدایی که ،عزاداری کند بر تشنه لب
خلق را بین در تجمّع اشک ریزان با خدا

خونِ خالق را ببین در خونِ خلقی شد روان
در رهِ خالق دهد خونش ، عزیزان ، ربّنا

امر معروفی کنم ، اهلِ زمین را ، انسیان
واجب آمد فرع دین تبلیغ خواهد از شما

مالکِ جسمیم والی ، قدرت ایمان ببین
تا نگویی نیست در عالم ،عمل داری بیا

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    شهریور 17, 1398

    آن خدایی که ،عزاداری کند بر تشنه لب
    جناب بایبوردی بسیار زیبا و دلنشین بود و اثر گذار …
    بهره بردم و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 17, 1398

      سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      در پناه خدای کائنات

      یا حسین شهید

      🌹🌺🌹

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود
    زیبا بود

    خونِ خالق را ببین در خونِ خلقی شد روان
    در رهِ خالق دهد خونش ، عزیزان ، ربّنا

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 17, 1398

      سلام

      استاد رشیدی راد

      سپاس از حضور سبزتان

      🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺

  3. سلام استاد عزیز وبزرگوار

    اجرتان باسالار شهیدان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 17, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب فتحی دُر نگار

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌹🌹🌺🌹🌹

  4. عظیمه ایرانپور

    شهریور 17, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    اجرتون با مولا🍃

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 17, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایرانپور

      سپاس از همراهی تان

      السّلام علیک یا حسین بن علی ” ع ”

      🍃🍃🍃🍃🌹🍃🍃🍃🍃

  5. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیبا و اثرگذار..

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 18, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی بزرگوار

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدای حسین علیه السّلام

      🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹

  6. حبیب رضائی رازلیقی

    شهریور 18, 1398

    سلام به محضر استاد

    بسیار زیبا

    خونِ خالق را ببین در خونِ خلقی شد روان
    در رهِ خالق دهد خونش ، عزیزان ، ربّنا

    درود خداوند برشما

    شعری رسا ، غرا ، و پر از احساس
    طیب الله، و یا بهتره بگم تقبل الله
    درپناه خدا
    یا حسین ع
    🌺🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 18, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی والامهر

      سپاس از همراهی تان

      عنایت فرمودید ….

      در پناه خدای کائنات

      یا حسین شهید

      🌺🌺🌹🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا