🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خونین بیان

(ثبت: 14144) بهمن 20, 1397 
خونین بیان

توغزلترین عشقی!
به سرود بامدادان
تو شفق ِخونین بیانی!
به لب صبحگاهان
توشمایل یقینی! به نگاه نوبهاران،
سرم اقتدای توکرده
ای روح سبز باران!
تو !اگر بمن بباری ، دلیل نوبهاری!
من از خدای خواهم
که به فصلت چون برآیم
همه راهت لاله گونی
بسرایم به واژگونی!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

  2. بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    عرض اردات استادم

    و لذت بردم از قلم جادوئی و پر فهم شما

    می آموزیم همچنان از شما

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا