🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خون جگر

(ثبت: 233076) آبان 11, 1399 

خون جگر

ناوک عشق تو در سینه اثر خواهد کرد
خاطرت را دل دیوانه خبر خواهد کرد

بس که با غمزه خود تاب دلم را بردی
دین و دنیای مرا زیر و زبر خواهد کرد

بعد از آن جام شرنگی که نهادی به کَفَت
نوشداروی مرا خون جگر خواهد کرد

آنچه از کیش و مرام تو به خاطر دارم
شعله در هیمنه شام و سحر خواهد کرد

وای بر حال من و کاکل آشفته تو
وای بر آنکه بروی تو نظر خواهد کرد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 11, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    دروود بر این حس شاعرانه روان و جاری
    زنده باششید و برقرار
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مازیار نژادیان

    آبان 11, 1399

    درودها جناب معصومی
    بسیار زیبا و دلنشین سروده بودید
    لذت بردم از این شیوائی کلام
    باشید و بتابید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    آبان 11, 1399

    ❤️🙏

  4. جواد مهدی پور

    آبان 11, 1399

    درود بر شما جناب استاد معصومی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

  5. دانیال فریادی

    آبان 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    لذت بردم
    د ر

    پناه خدا

    شاد باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا