🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خُماری را بدیدم در خُمستان

(ثبت: 222258) فروردین 24, 1399 
خُماری را بدیدم در خُمستان

 

1

چو مجنونی شوی گمگشته پیدا
رها از غم زمانی عشق احیا

اگر لیلای عشقی را خریدار
پذیرش لا به غیر از او کسی را

2

شنو گویم برایت پندهایی
شوی واله برون از هر هوایی

تعلّق دنیوی را ترک جانا
به جایی رهنمون جانب خدایی

3

خُماری را بدیدم در خُمستان
درون خم خواب دارد ره گلستان

دیوژن را کنی یادی به هر جا
عتابش را به اسکندر نمایان

ولی اله بایبوردی

21 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 24, 1399

    درودها آقای بایبوردی بزرگوار
    تصویر و قلم زیباست
    خوشحالم که می خوانمتان
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    ماناباشید به مهر🌸🙏🌸

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 25, 1399

      سلام

      سرکار خانم امسنی

      سپاس از همراهی تان

      پایدار بمانید

      🌸🌸🌺🌸🌸

  2. علی معصومی

    فروردین 24, 1399

    َ☆☆☆☆☆
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸
    سلام و درود جناب بایبوردی نازنین

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 25, 1399

      سلام

      استاد معصومی گرانمهر

      ممنون از مهر حضورتان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا