🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیابان هیز و مردم هیز وباران هیز…

(ثبت: 3275) بهمن 14, 1395 

خیابان هیز ومردم هیز وباران هیز

فقط آشفتگی کم داشت_ یک پاییز

هزاران رنگ وذهنی منگ وپایی لنگ

به گرداب بلا افتاد_ غیرت نیز

پر از سرگیجه چشم هرزه گرد شهر

عروسک گردی  قدیسها ی چیز… 

مترسک، مزرعه، یغما، پریشانی

خیانت باب شد اصلا سر جالیز

عقب رفتند وافتادند از هربام

عجب تلخ است دین با طعم دستاویز

نظرها
  1. مهران اسدپور

    بهمن 15, 1395

    درود دوست من…

    زیبا و دلنشین

    مانا باشید به مهر…

  2. غزل آرامش

    بهمن 15, 1395

    سلام و درودها

    بسيار هنرمندانه پرداخت شده بود اين غزل زيبا

    با بار معنايى خوب و چيدمان مناسب

    احسنت بر شما

  3. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1395

    سلام و دروذ 

    شکوه اشعارتان را به تماشا نشسته ایم 

    در پناه خدا شاد زی

  4. زهره خسروی

    بهمن 15, 1395

    درود بر شما

    عااااالی ست

  5. صدیقه محمدجانی

    بهمن 16, 1395

    بسیار تامل برانگیز …احسنت

  6. جواد مهدی پور

    بهمن 23, 1395

    درود بر شما جناب استاد منوچهری عزیز

    بسیار زیبا سروده اید

    مرحبا

    لذت می برم از اشعارتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا