🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال باشکوه من”

(ثبت: 215079) شهریور 29, 1398 
خیال باشکوه من”

تو اوج واپَسین دلربایی ها
تو که از جنس دریایی
تو کوهی، بر تک درخت رویایی
هر تبر که زنندت باز
در انتظار زیبایی شکوفایی
تو راز پنهان شبانه در سینه شیدایی
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 29, 1398

    سلام و درود

    نیمایی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 29, 1398

    … درود بانو
    قالب را نمی دانم چیست شخصا با اینحال اما:
    فعلا ولی خالی می گذارم:
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    دوستان برخی در چهارچوب نقد
    کاش آهی را هم برای شما می کشیدند و نقشه ای برای مرگ من!

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 29, 1398

      سلام استاد
      دلنوشته من م نقدکنیدخودتون قول میدم زد وخوردی پیش نیاد😊شادکام باشید

  3. شهریور 29, 1398

    احساستان
    ستودنی است
    گرامی و متین
    درپناه
    خدای
    همین حوالی ها

  4. حامی شریبی

    شهریور 29, 1398

    احساستان
    ستودنی است
    گرامی و متین
    درپناه
    خدای
    همین حوالی ها

  5. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 29, 1398

    ممنونم ازهرسه اساتیدبزرگوارم
    سایه مهرتان ماندگار
    دراوج باشید وبسرایید…. م. مهتاب

  6. امیر جلالی

    شهریور 30, 1398

    معشوق را اینگونه پرستیدن ، همه اش زیبایی بود و دیگر هیچ…
    درود بر شما

    • مهتاب ایزدسرشت

      شهریور 30, 1398

      سلام
      ممنونم آقای جلالی
      خیلی لطف داریدعزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا