🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “خیال های بافته”

(ثبت: 247738) اردیبهشت 26, 1401 
“خیال های بافته”

 

من درد را
در کوچه خیابانهای این شهر
قدم زده ام
گونه هایش را بوسیده ام
و لبانش را…
آه…
تنهایی ام را
تنهایی بر دوش کشیده ام.
خواب و خیال در من مرده است.
جنازه رویاهایم را
در پسِ چشمان ابری ام
بدرقه میکنم،
هیچ کس نیامده است
و من
خاموش و خمیده
خیال های بافته ام را
چال میکنم.

# دنیا_تیموری
۱۴۰۱/۲/۱۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1401

    و من
    خاموش و خمیده
    خیال های بافته ام را
    چال میکنم…
    سلام دنیای عزیزم
    دختر شاعرم
    بی تکلف می گویم اشعارت را از قدیم دوست داشته و دارم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • دنیا تیموری

      اردیبهشت 26, 1401

      نوشِ جان و نگاهتون بابا طارق عزیز🌹🌹🌹💜

  2. درود بر شما🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا