🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیانت عزیز

(ثبت: 258248) فروردین 21, 1402 

 

رویای پاک بی ثمر
در قلب آدم های خوب
بی آنکه سنجیده شود
پایان برایش چون غروب

دنیای آدم های بد
گسترده شد در بیکران
افکار با ترسی عجین
نشکفته گل ها در خزان

تقصیر انسان ها ، سکوت
مهر از حضورش شرم کرد
در بستر ترس و شکست
خودکامه گی با ما نبرد

درد و عذاب و ناله ها
هر گوشه ی این سرزمین
آید به گوش ما بلند
نشنیدنش، غم در کمین

افسردگی شد سربلند
با کشتن فردای ما
حس رهایی منقرض
در سیرت و سودای ما

مرغ رهایی پر کشید
پیمان وحشت دیده بود
شد قاتل آزادگی
خائن درون سینه بود

 

ادریس ۱۴۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    فروردین 21, 1402

    آفرین

  2. فروردین 22, 1402

    افسردگی شد سربلند
    با کشتن فردای ما
    حس رهایی منقرض
    در سیرت و سودای ما👏

    به به درود شاعر بزرگوار🌷
    حکایت امروز ما را چه زیبا قلم زدید🌺

    • ادریس علیزاده

      فروردین 23, 1402

      درود بشما حقیقت این سروده های هر چند پر از تقص ،
      گفتن درد های ملموس و پیر کننده وجودی خودم ، به
      همراه بر ملا کردن نتایج ویران کننده آن بر روح و روان خود
      و امثال خودم هست. بسیارند چون من غرق در نا رسیدن
      آرزوهایی که برای بسیاری ، آرزو محسوب نبوده است.
      با درود به نسل خودم و نسل بعد از خودم که جمعیت بزرگ
      جامعه بوده و هستند.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا