🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیره

(ثبت: 5004) آبان 21, 1396 

جوانی را به پای من فشاندی
نهال بوسه بر رویم نشاندی

چه شبهایی که تا خورشید آمد
نخوابیدی و بر من خیره ماندی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مه ناز نصیرپور

    آبان 22, 1396

    درود بر شما عالی بود

    • علیرضا حکیم

      آبان 23, 1396

      سلام و سپاس بانوی عزیز

      موفق باشید

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 22, 1396

    درود بر شما …

  3. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1396

    مادران مهربانی که شمع شدند تا شب تار فرزندان را روشن کنند

    پیر شدند تا فرزندانشان جوان شوند

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد حکیم گرامی

    از دو بیتی زیبایتان لذت بردم

    نغز و پر معنی

    زنده باشید به مهر

    • علیرضا حکیم

      آبان 23, 1396

      سپاسگزارم بزرگوار گرامی

      ممنون الطافتان

      موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا