🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیلی سخته

(ثبت: 2995) دی 1, 1395 

خیلی سخته

 

میخوام از یاد ببرم که ، یه روزی دلم رو بُردی

خیلی سخته که بفهمی ، دیگه تو دلم تو مُردی

 

خیلی سخته ، گل گلدون ، کنارِ خارا بمونه

آخه خار ، ارزش گل رو ، توی گلدون نمی دونه

 

طبق ِ یه اصل ِ قدیمی ، خیلی سخته که ببینی

گلای سرخ ِ قشنگو ، روی تابوتا می چینی

 

توی تابوت ، هیشکی فکر ِ رنگ ِ گل یا عطر اون نیس

آخه تو تابوت ِ چوبی ، فرق نداره ، رند و قدیس

 

توی تابوت ، نمی بینی رنگ شاد ، یا رنگ سردی

اما ، تو دنیای احسان ، پر شده قلبای سنگی

 

خیلی سخته که ببینی ، اونکه روی قبر نشسته

همونیه ، که با حرفاش ، دلای پاکو شکسته

 

حالا با گریه و زاری ، توی فکر ِ التیامه

توی فکر ِ اینکه با اشک ، دلت و ، بدست بیاره

 

خیلی سخته که بفهمی ، حالا که نفس نداری

واسه عشقای مجازی ، تو نماد ِ انتظاری  

 

احسان ظاهری (اهورا)

27 / مرداد / 1388

#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):