🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دار مکافات

(ثبت: 264080) مهر 1, 1402 

 

ای بی وفا این را بدان
از سادگی هایم مرا بازی بسیار دادی
شرم وحیایی بود که سکوت کردم
مرا محتاج رحم این و آن بسیار کردی
مطمئن باش که تاوان غمم را دنیا به تو پس خواهد داد
شاید فردای نباشد که برایت بگویم
سکوتم را شکستم تا بگویم
بترس از دل شکستهِ
که دل شکستهِ هم خدایی دارد
این را بدان به سرت می آورد دنیا هر چه کردی با من
مگر این نیست که دنیا دار مکافات دارد
ای بی وفا عمرم به پایت حرام شد
ملالی نیست
خواهد رسد روزی که تاوان کارت را خواهی داد.

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 1, 1402

    سلام

    به وبسایت پاک خوش آمدی

    دنیا دار مکافات است
    هرکس خربزه می‌خورد پای لرزش خواهد نشست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌱

  2. سلیم حمادی

    مهر 4, 1402

    بانو زهرانماز خواجو
    حضورتان را دراین محفل ادبی خوشآمد میگویم .مضمون شعرتان هم داستان تلخ بی وفایی و گله ازیار بی وفاست و این قصه ی تلخی است که متاسفانه دراین روزگار امری عادی شده است .
    سروده ی زیبایی بود
    ،🌹🌹🌷

  3. با سلام از لطف جنابعالی سپاسگزارم