🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغت

(ثبت: 5042) آبان 25, 1396 

داغت به دلش شبیه بم می ماند

درسوگ نشسته، مرثیه می خواند

این فاجعه را میهنت ای کرمانشاه

همواره غم بزرگ خود می داند

محمدعلی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):