🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغدیده دلبری دارم درست

(ثبت: 222121) فروردین 11, 1399 

 

1

روشنی چشمان سحرگاهان نگاه
همرهی با آن قدومی بی گناه

گر چه شب آبستنی باشد به صبح
با امیدی زایشی را جان پناه

2
نقره ای تاری ببین رخ را نما
اسودی را ابیضی فرضی دلا

خاطراتی را خطوری لحظه ای
بختِ اقبالی گلیمی شد هبا

3

روی سنگی سنگ دیگر را نگاه
ایستا آرامشی دارد نه آه

جلبکی روییده سنگی را ببین
مضطرب احوال دارد جان پناه

4

کافری کفری شدی اقرار کردی مؤمنی
لا اله گو ، شدی ، الّا به یادت ،ایمنی

کفر و ایمان هم قرین چون نیک و بد در روزگار
خوش بر احوال آن کسی ،با نیک دارد ،مکمنی

5

با تبسّم التیامی درد را
مرهمی باشد که زخمی را دوا

داغدیده دلبری دارم درست
دست دلبر اختیارش هر کجا

ولی اله بایبوردی

18 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 11, 1399

    درود و ارادت
    استاد ارجمند
    ◇◇◇◇
    جناب بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما
    ☆☆♡♡♡☆☆☆
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 11, 1399

      سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از همراهی

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  2. 🌸لذت بردم

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 11, 1399

      سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از مهر حضورتان

      سال نو مبارک

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  3. حامی شریبی

    فروردین 11, 1399

    درود
    بر شاعر فهیم و خوب اندیش جناب استاد بایبوردی
    گرامی و نازنین 🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 11, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب آقای شریبی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه اندیشمندانه

      در پناه خدای نیکی ها

      اعیاد شعبانیه مبارک

      تقدیمی : 🌸

      جانشین هر ولی باشد ولی
      جانشین موسی بشد مؤلا علی

      او امامی هشتمین باشد ، دلا
      شمس دین خورشید عالم منجلی

      ولی اله بایبوردی

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  4. محمد جوکار

    فروردین 12, 1399

    “خوش بر احوال کسی ،با نیک دارد ،مکمنی”
    راه او باز است سوی مرزهای روشنی

    خوش بحال آنکه قلبش می تپد در راه دوست
    آفتابی بر دلش تابیده از هر روزنی … بداهه

    درودت باد جناب بایبوردی عزیز
    سرافراز بمانید و سرشار از مهربانی

    👏👏👏🌷🌷🌷🌷👏👏👏

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 12, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب جوکار عزیز

      سپاس از همراهی با بداهه ای زیبا

      آفتابی دلتان نورانی …

      تقدیمی : 🌸

      غایتی لا روشنی مرزی نما
      از همان آغاز بابش شد گشا

      بسته بابی لا برای هر کسی
      راه پیدا بین راهی چاه ها

      ولی اله بایبوردی

      12 / 01 / 1399

      🍃🍃🌿💐🌷💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا