🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغِ تنهایی

(ثبت: 4151) خرداد 8, 1396 
داغِ تنهایی

داغ تنهــایی دلم را پیـر کرد 
روزگارم را عجب دلگیـر کرد 
روزهای‌سخت و دردِبی‌شمار 
از جهـانِ پُر عــذابم سیر کرد 
هرچه‌آمد بر سـَرَم از دیگـران 
دیده‌ام‌با اشکِ‌خود تفسیرکرد 
سینه٘‌چون‌پُرشدزبغض‌وکینه‌ها 
با جــدایی از همه ، تدبیر کرد 
کُنجِ‌خانه شد کمان وبی هدف 
سویِ من‌پرتاب صدها تیرکرد 
منتظر،خشکید چشمـانم به در 
عُمر٘ طی شد شادمانی‌دیر کرد 
هستی‌ام‌وابسته‌شـدبا عشقِ‌یار 
سرنوشتم را چنین تقــریر کرد 
در غـزل‌ها چــونکه آمـد نامِ او 
شعرِ حـامی را چه‌پُر تأثیر کرد 
رویِ‌ماهش‌چون‌که‌تابیدن‌گرفت 
حالِ‌ناخوش،باخوشی‌تغییر کرد

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1396

    سلام و درود بر جناب حسنی عزیز

    خوشحالم دوباره در خدمت شما هستم

    اشعار شما همه زیبا و نغر می باشند.

    در پناه خدا

    • سلیمان حسنی

      خرداد 9, 1396

      سلام استادعزیزم جناب طارق: حضرتعالی همواره به من لطف دارید.دلتون سرشارازشادمانی باد.

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 10, 1396

    درود بر شما جناب حسنی عزیز

    زیبا سرودید

    مرحبااااا

    • سلیمان حسنی

      خرداد 16, 1396

      سلام جناب مهدی پورعزیز:سپاسگزارم ازمحبت شما.پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا