🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ دقیقه ها

(ثبت: 231237) شهریور 12, 1399 
داغ دقیقه ها

 

نیستی!
داغ دقیقه های بی تو
هنوز مانده بر
کوچه های تقویم.
ورق میزنم تو را
پله پله تا خدا.
حرفهای ناگفته
صف کشیده
پشت بغض های مملو از فریاد.
حرفی برای گفتن نیست،
درون من حالا
غمگین ترین اتفاق قرن
افتادَست،
چیزی شبیه مرگ یک رویا.

#دنیا_تیموری
۹۹/۶/۱۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 12, 1399

    درود بر شما بانو تیموری گرانقدر

    زیبا سرودید

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااا

    💐🌿💐

    • دنیا تیموری

      شهریور 13, 1399

      درود و سپاس از مهر نگاهتون استاد بزرگوار🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا