🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قافله سالار دل

(ثبت: 220299) دی 11, 1398 

 

قافله سالار دل
(بمناسبت میلاد زینب کبری س )

سالار دشت کرب و بلا را خبر کنید
شور و ترانه در این دور و بر کنید

فرشی به زیر پای گل نو رسیده ای
از ترمه های دل و بال و پر کنید

زینب قدم نهاده به کاشانه ی علی
ای قدسیان، بمادر حیدر نظر کنید

بگشوده چشم و به عالم نگاه کرد
امشب کنار فاطمه با ما سحر کنید

من آمدم که قافله سالار دل شوم
با کاروان درد و بلا گر سفر کنید

نام حسین و ابوالفضل خوشتر است
با ما ترانه ی شمس و قمر کنید

تاریخ را نهاده ام بتماشای کوی او
چشمی اگر به قامت اهل بصر کنید

باید برای خاطر خوبان روزگار
جان داد و سر نهاده و گاهی خطر کنید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    اشعارتون برای من واقعا خواندنی است
    بهره مند میشم از طبع لطیف شما
    قلمتون نویسا و جاری
    🌹🌹🌹🌹

  2. درود بر جناب معصومی
    بسیار زیباست استاد
    زنده باشید🌷

  3. … درود استاد

    … سحری اگر آید
    افسانه ها افسرده
    اساطیر می میرند!

    پ………….

  4. طارق خراسانی

    دی 11, 1398

    سلام و درود

    غزلی عازفانه و زیبا بود
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا