🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دایره

(ثبت: 244157) بهمن 20, 1400 

 

می تاختیم و، دایره، پایان نمی یافت.

شعر تک یا کوتاه ترین گونه ی شعری جهان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود استاد
    زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 20, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      و همچنین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 20, 1400

    سلام
    می تاختیم و دایره پایان نمی یافت

  3. خسرو فیضی

    بهمن 20, 1400

    . با درودی پاک 🌺
    . با این چنین تفکری مخالفم . چرا که شعر نشانه یک زندگی عالی بشری ست . مردم با خیال زندگی می کنند و بهترین چیزی که خیال را تحت تاثیر قرار میدهد شعر است . شعر حقیقتی است که اگر نمی شود سرآینده آن بود ، می توان دست کم خواننده آن شد و از زندگی لذت بُرد .
    . یک جمله را شعر بدانیم که مثلاً مدرن و جدید است !!!!!!!!!! می بخشید
    . موفق و پیروز باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 20, 1400

      سلام و درودی نیک و پاک
      بر استاد خسرو خوبان،
      شادان از دیدارتان،
      “هرچه از دوست رسد، نیکوست”
      و البته هنگام نشر سروش های پیشین، در غیبت بودید و وقت
      تک ها رسیده اید.
      دیدارتان امتنان است.
      🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌿🌿🌿

  4. کمال کمالی

    بهمن 20, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز

    زیبا و کوتاه به نازک خیالی آه

    مهندسی شده است ، زیرا دایره نه ابتدا دارد و نه انتها که پایانی داشته باشد و درواقع یک دور تسلسل است

    تقدیمتان

    ای برکه ی خشک بی ماهی و ماه
    زیبایی تو نیست بجز چاله وچاه
    دیریست که نیلوفرما رفته کما
    از فرط عطش به آتشت برده پناه

    با مهرو ارادت

    🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 20, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان تان
      🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸💐💐💐🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا