🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دخیلِ چشم هایت

(ثبت: 232517) مهر 22, 1399 

 
مرا می دانی از دیروزهای دور، از آغاز
مرا می دانی از پرهای بسته، از شب پرواز
مرا می دانی از طوفان ترین بغض کبوترها
وجودم را سرشته موج چشمانت به یک اعجاز
دخیلِ چشم های مهربانت حاجتی دارد
به رویش می کنی کی چشمه ی خورشیدها را باز؟
اگر خون می چکد از چشم من، تنها تو می دانی
بهانه گیرد از دوری تو ای نازنین، دل باز
کبوترها، سراغت را گرفتند از اقاقی ها
تبرها، با سرودی راه را بستند بر ایجاز
دوراهی در دوراهی قصه ای تکرار در تکرار
شب نومیدی پیغمبران دزد بی اعجاز
سقوط بادبانها در نگاه جاشوان پیر
و نام توست، بر لبهای این مردان بی آواز
 
 
 
 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 22, 1399

    دخیلِ چشم های مهربانت حاجتی دارد
    به رویش کن تو باب چشمه ی خورشیدها را باز

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد طارق گران مقام

    از شعر پاک و سروده ی آسمانیتان بهره مند شدم و لذت بردم

    عالی سرودید

    کبوترها، سراغت را گرفتند از اقاقیها
    تبرها، با سرودی راه را بستند بر ایجاز

    👏👏👏👏
    زنده باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏❤️🙏💐

    • طارق خراسانی

      مهر 22, 1399

      سلام و درود بر حضرت دوست

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 22, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای خراسانی عزیز
    لذت بردم از غزل بسیار زیبای شما
    زنده باشید و سربلند و همچنان بسرایید
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • طارق خراسانی

      مهر 22, 1399

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  3. دانیال فریادی

    مهر 22, 1399

    سلام استاد گرامی

    از این همه احساس و لطافت در شعرتان لذت بردم

    سلامت باشید وشاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مهر 22, 1399

      سلام و درود بر دانیال عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا