🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درختان لیمو

(ثبت: 7048) آبان 14, 1397 

چاه بود

پر نمی شد

از من

خوب می دانم

قناتها

ازتصویر  ماه

سیر نخواهند گشت

شعر میشوند

در  درختان لیمو !

#مستانه_دادگر

#ماهور

چهاردهم آبان نود و هفت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسن گائینی

    آبان 15, 1397

    بیا یاغی شویم 

    هو هو از چشمانت پیداست

    عشق را سر می کشیم

    در شمار دزدان!

    رزاسس

    دستمریزاد بانو دادگر

    و سلام 

  2. ساعب به وقت عاشقی

    دو بوسه مانده به بیقراری

    و ماهی که در فنجان تو

    کنج غزلت لمیده

    تا یکبار دیگر لبانت را بنوشد

    #رضا_زمانیان_قوژدی

  3. اکبر رشنو

    آبان 20, 1397

    درود ها

    عالی وارزنده

    نویسا باشید

    ودستمریزادو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا