🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درختی تشنه در قلب بیابان

(ثبت: 258925) اردیبهشت 17, 1402 
درختی تشنه در قلب بیابان

درختی تشنه در قلب بیابان
به زیر سایه بی جان باران

به دنیا گفتگو و میکرد و میگفت
سراسر زندگی غم بود و بحران
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1402

    درختی تشنه در قلب بیابان
    به زیر سایه بی جان باران

    به دنیا گفتگو/ و /میکرد و میگفت
    سراسر زندگی غم بود و بحران

    سلام

    برای این بیت به شما تبریک می گویم
    درختی تشنه در قلب بیابان
    به زیر سایه بی جان باران
    سایه بی جان باران حکایت ابری ست که باران زا نمی، باشد

    👏👏👏

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا