🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت شفق

(ثبت: 232576) مهر 25, 1399 
درخت شفق

 

اگر
من فصل بشوم
بدستت
فقط
شاخه شاخه ی دستانت
پرم می شود
از بار و بر
بر لبت شکوفا می شوم
سرخ
چیزی از طالع نیکویی
در خط خون چکان شفق
فردا
فقط ماجرای منست…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 25, 1399

    🌹🌷🌺🌸💐

  2. هادی بیابانی

    مهر 27, 1399

    درود استاد مثل همیشه زیباست 🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا