🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردانه ی عشق نزد خاتم باشد

(ثبت: 244201) دی 16, 1400 

رباعی

امروز بهشت غرق ماتم باشد

دردانه ی عشق نزد خاتم باشد

در عرش سکوت حکم فرما شده است

از داغ بتول شانه ها خم باشد

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. صفا یغمایی

    دی 16, 1400

    درود و احسنت
    اجرتون با خود حضرت
    موفق باشیدسرکار بانو فتحی.

  2. درود بر شما
    زیباست
    فقط “باشد”
    به نظرم فعل مناسبی نیست
    و “شده است” درست تر و مناسب تره🌹

    • فرخ لقا فتحی

      دی 17, 1400

      سلام
      از توجه نابتان
      اخه بیشتر رباعی اخرش با شده است تموم میشه بنظر من باشد هم برا بعضی از رباعی ها مناسب

  3. اجرتان با حضرتش

  4. طارق خراسانی

    دی 16, 1400

    سلام و درود بر بانوی رباعی های با شکوه

    عالی ست

    در پناه خدای فاطمه سلامت باشید 🌿🖤👏👏👏👏👏🖤🌿

    • فرخ لقا فتحی

      دی 17, 1400

      سلام استاد
      از لطف و توجه همشیگی شما بزرگوار ممنونم

  5. سیاوش آزاد

    دی 16, 1400

    سلام یا زهرا

  6. هادی همتی

    دی 16, 1400

    سلام و دروود
    در عرش سکوت حکم فرما شده است

    از داغ بتول شانه ها خم باشد
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا