🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردِ فانتوم

(ثبت: 269815) اردیبهشت 30, 1403 
دردِ فانتوم

دیدے خبـرے غیـرِ غمت درز نڪرد

وصلت نظــرے نداد و اندرز نڪرد

پیغمبــرِ بـے سیاستِ فقہِ فــراق

ڪِشتے بہ‌دلم جز علفِ هرز نڪرد

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 31, 1403

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌿