🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خادم الرضا

(ثبت: 269919) خرداد 5, 1403 
خادم الرضا

هیچ تعریفی ندارم در فراقت غیـرِ اشک

با خلیجِ فارس اندوهم برابر گشته است!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    خرداد 5, 1403

    سلام
    بسیار عالی
    ایشان که عاقبت بخیر شدند
    ان شاءالله خدا عاقبت همه مون رو ختم بخیر کنه