🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید جمهور

(ثبت: 269891) خرداد 3, 1403 
شهید جمهور

همتایِ شبـــاهتِ بهشتی به بهشت

مانندِ هنــــر که باهنــــر شد بودی

در جنگِ میانِ عقل و دل معلوم‌ست

آنکس‌که رجـــــاییِ دگر شد بودی

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):