🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد سنگین واقعی

(ثبت: 244142) دی 17, 1400 

 

دل شکستن اگرچه سنگین است

از غریب است، هرچه سنگین است

درد سنگین واقعی، این است

که جفا، از برادرت باشد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 16 
  1. سیاوش آزاد

    دی 17, 1400

    سلام بر جناب رضاپور
    توفیق شد شب گذشته اندکی در مطالب شما در سایت مطالعه کنم سروش یا شبه سروشی هم فرستاده بودم فکرکنم فردا منتشر شود امروز خلیل در صدر سایت که چه عرض کنم خاک پای دوستان قرار گرفت سنگین اولی یعنی قلبی مثل سنگ و دومی یعنی جانفرسا و سومی یعنی عظیم؟

    • سلام و درود و سپاس فراوان،
      می توان گفت
      در تفسیر (و نه در لغت)،
      مفهوم سنگین سوم، ترکیبی در سنگین بودن یا سنگین بودن به توان چند است(درد سنگین واقعی).
      🌿🌿🌿

  2. خسرو فیضی

    دی 17, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد والانگر و شاعر خلاق 🌺 دوست دیرینه ام
    . در پایان اینطور می نوشتی بهتر بود !!!!!!😂😂😂
    . که جفا از دلبرت باشد 😭😭😭
    . بالاخره شاعر می شوم !!! و سروش خواهم گفت !!!
    . و این تقصیر دوست!!!! 🌺🌿🌹🌿🌺

    • درودها و سپاس ها یتان
      استاد فیضی گرانقدر
      🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌿🌿🌿

  3. محمد حسنی

    دی 17, 1400

    درود جناب رضاپور
    بنده هم به شعر سروش علا قه دارم
    در روز های آتی اگر در توانم باشد خواهم سرود

    فی الحال این کوتاه تا چه حد به سروش نزدیک است:

    با تو، من در، سَرزنده گی ام
    حال خوبم و در سَرِ زندگی ام
    دوستت دارم در دیوانگی ام
    چون،
    تناهی نیستی
    میدانم
    هستی تا بمانم

    _
    _
    🌨🌨

  4. فریبا نوری

    دی 17, 1400

    سلام جناب رضاپور گرامی

    شعر زیبا و بسیار خوش ساختی است

    🌷🌷🌷🌷

  5. طارق خراسانی

    دی 18, 1400

    آفرین با وفا، عجب مردی!
    روزگاران سخت و هم سردی
    از برادر کشیده ای دردی
    میخرم درد تو به نقد جان

    سلام و درود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • محمد حسنی

      دی 18, 1400

      👏👏👏🌨

    • سلام و درود و سپاس فراوان
      بابا طارق گرانقدر،
      سروش بسیار زیبایی میهمان مان فرموده اید.
      فراوان سپاس،
      امید که به نشر بگذارید.

      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  6. طارق خراسانی

    دی 18, 1400

    سلام و درود
    دیروز آنقدر سرگرم سرودن سروشی بودم یادم رفت سلامی عرض کنم

    عذر خواهم

    در پناه خدا شاد زی 🍃👏🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا