🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد عشق..

(ثبت: 230177) مرداد 15, 1399 
درد عشق..

درد عشق

درد از غم عشق او کشیدن دارد
حتّی رخ او به خواب ، دیدن دارد

در حسرت یک بوسه دلم محزون است
آن بوسه زِ لبهای تو چیدن دارد

حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

 

نظرها
  1. حتی بوس به خواب هم عالیه❤️

  2. حسن نبی

    مرداد 16, 1399

    درود و عرض ادب

    ممنونم🌻🙏🏼🌻

  3. محمد یزدانی

    مرداد 17, 1399

    درود و احترام جناب دوست
    بسیارعالی
    🙏

  4. حسن نبی

    مرداد 18, 1399

    عرض ادب و احترام جناب یزدانی

    ممنونم زنده باشید🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا