🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درِ باغِ سبز

(ثبت: 7232) آذر 14, 1397 

یک در نشون دادن به ما گفتن

این در ، دَرِ اون باغِ سَر سبزه

گمراهِمون کردن به تُرکستان

این راهِ مُرده خالی از نَبضه

ما راه و از چاه و بَلَد بودیم

آدم ولی گازی به مرگش زد

اون سیبِ گَس  رُ خورد و با این کار

آتیش به بار و هم به برگش زد

بازنده ی این نَرد ما بودیم

ای تُف به گورِ بخت و این طاس و …

از چنگِ ما آسون در آوردن

بازی و بخت و اون تَکِ آس و …

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا