🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در این سرای بی ستون

(ثبت: 224293) فروردین 7, 1399 

 

در این سرای بی ستون (موشح)

دیگر چرا خوش باشم از دست تو ای دنیای دون
آغشته داری هر زمان چنگال خود در شط خون

دردی به تو درمان نشد، کاری ز تو آسان نشد
ای رفته بر تاراج غم، ای کاخ بی امن و ستون

زنجیری دامت شدم، رسوای فرجامت شدم
دیوانه ای سرگشته ام در کوچه هایی از جنون

سیاره ام در آسمان چون ذره ای در کهکشان
تاوان خود را می کشم در این سرای بی سکون

فریاد بی پروای من گم گشته در آوای من
لبریز صدها پرسشم در خلوتی بی چند و چون

کی جان جانان میرسد خورشید تابان میرسد
دردی که درمان می شود، عمری که می گردد فزون

وقتی که آید مژده ای از دشت باران خورده ای
نا شادی ام را شاد کن با چنگ و عود و ارغنون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام و درود

    به روانی آب
    و به زلالی عشق

    عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 7, 1399

    … درود استاد 🌹

    باران
    با یاران
    خواهد
    آمد و
    یاران
    با باران…

    پ…

  3. ولی اله بایبوردی

    فروردین 7, 1399

    ستونی هست

    کشف و شهودی لازم پی به عظمت آفریده های خدایی ببریم …

    سلام و درود

    استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد

    🌸🌸🌺🌸🌸🍃

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 7, 1399

    درود جناب معصومی عزیز
    قلمتان رقصان به مهر
    مانا باشید و برقرار🌷🌹🌷

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 7, 1399

    🌹🌹🌹

  6. محمدعلی رضاپور

    فروردین 7, 1399

    دشت باران خورده تان، بهاری❤️🙏

  7. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود
    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران

    در پناه خدا 🙏

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 7, 1399

    درود ها استاد معصومی
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  9. سلام

    استاد معصومی عزیز

    بسیار زیبا

    🌷🌷🌷🌷

  10. فرزانه سربندی

    فروردین 8, 1399

    سلام وعرض ادب……
    غزل بسیارقوی وزیبایی بود👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا