🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در باد می آیی و گیسوهات دردستش

(ثبت: 4113) خرداد 3, 1396 

در باد می آیی و گیسوهات دردستش

چون موج رقصان هاله ی موهات دردستش

شاید بدوزد پاره های دل به هم، دارد

تاری از آن نخهای ابروهات دردستش

ای سامری بس کن که آوردم به تو ایمان

تا دیده ام تندیس جادوهات دردستش

در باغ گلها بود با ناز آمدی  دیدم

عطرخوش زیبای شب بوهات دردستش

در قایق احساس بودی با رقیب دل

دل داده بودی شاد و پاروهات دردستش

سر را زدم بر سنگ ساحل تاکه دیدم تو   

در موج می آیی و بازوهات دردستش

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    خرداد 4, 1396

    درود و دستمریزاد …

  2. مه ناز نصیرپور

    خرداد 6, 1396

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا