🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در باران سرودیم

(ثبت: 214023) شهریور 6, 1398 

سلام ای یار دوران دبستان
رفیق لحظه های سخت و آسان

به یادت هست در باران سرودیم
بمان آزاد و هم اباد ایران

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1398

    سلام استاد ساکی

    خدا راشکر شعر زیبای تان را خواندم

    خیلی لطیف است

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

    • محمدعلی ساکی

      شهریور 6, 1398

      سلام بر استاد طارق و خانم تمدن خواه لطف شما را سپاسمند و تراوش طبعتان را جرعه جرعه می نو شم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا