🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در باغِ عشق رفته گلی را بغل کنید

(ثبت: 241869) مهر 1, 1400 
در باغِ عشق رفته گلی را بغل کنید

 

شعرِ سپید فامِ مرا یک غزل کنید
دردم به عشق آمده، ضرب المثل کنید

زنبورِ طبع من، نزند نیش بر کسی
دل ها بیاورید و همه پُر عسل کنید

ظالم به رنگ و ریب بخواند تو را به خویش
هرگز مباد پیروی از آن دَغَل کنید

وقتی تمامِ عالم و آدم بوَد یکی
سنگی مُراد داده و آن را هُبَل کنید

تا دل برای روى کسی تنگ می شود
در باغِ عشق رفته گلی را بغل کنید

۳ اسفند ۱۳۹۷

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمد توکلی

    مهر 1, 1400

    درود بی شمار استاد.
    🌹🌹🌹

  2. کبری محمدی

    مهر 8, 1400

    تا دل برای روى کسی تنگ می شود
    در باغِ عشق رفته گلی را بغل کنید🌺👏🌺

    سلام
    غزل بسیار زیبایی ست
    به دل نشست، لذت بردم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا