🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در برابر حاکمان دنیا که لال

(ثبت: 251753) مهر 13, 1401 
در برابر حاکمان دنیا که لال

 

در برابر حاکمان دنیا که لال
عقده دل را گر گشایی بی محال

همچو کبکی با فرو در لاک خود
دادنی حقی بگیری بی سؤال

 

ولی اله بایبوردی

10 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    مهر 13, 1401

    سلام و درود استاد بزرگمهر🌹🌹

    قابل تعمل،زیبا،دلنشین🍃🌿💐شادکام باشید

  2. سلام

    سلام جناب استاد مدهوش ارجمند

    ممنون از حضور پر از مهرتان

    تشکر از همراهی تان

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا