🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در به در در پی در بودم و پیدا نشدش!

(ثبت: 233259) آبان 17, 1399 
در به در در پی در بودم و پیدا نشدش!

 

در به در در پی در بودم و پیدا نشدش
پی یک راه گذر بودم و پیدا نشدش

پشت این پنجره هایی که پر از ظلمت بود
من به ‌ دنبال سحر بودم و پیدا نشدش

بنده از شدت نادانی خود در ته چاه
در پی ماه و قمر بودم و پیدا نشدش

غافل از این که درون دلمان‌ پرواز است
پی بال و پی پر بودم و پیدا نشدش

در همه بحر خروشان برون دل خویش
من به دنبال گهر بودم و پیدا نشدش

شور عالم همه اش در دل من بود ولی
من به دنبال شرر بودم و پیدا نشدش

هیچ کس هیچ به فریاد دل ما نرسید
پی یک گوش نه کر بودم و پیدا نشدش

من دراین باغ دراین باغ پر از دار و درخت
در پی میوه و بر بودم و پیدا نشدش

سر نکردم به دل خویش و ز نا آگهی ام
پی صد جور خبر بودم و پیدا نشدش

شعر آرمان داوری
پاییز زرد ۱۳۹۹

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 17, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 17, 1399

    درود بر شما

    زیبا سرودید

    جناب داوری عزیز

    💐💐💐

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 17, 1399

    درود برشما بسیار زیبا بود💐🌿🍃🌹🙏شادکام باشید

  4. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    این قلم محشره و من لذت می برم بدون تعارف
    ادا اطوار نداره و خودمونی و حرف دل مینویسه
    هیچ کس هیچ به فریاد دل ما نرسید
    پی یک گوش نه کر بودم و پیدا نشدش
    نویسان و شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. آبان 27, 1399

    باسلام موفق و موید و منصور و مانا باشی بزرگوار
    بسیار روان بود🌹🌹🌹🌹

  6. عظیمه ایرانپور

    آبان 27, 1399

    غافل از این که درون دلمان‌ پرواز است
    پی بال و پی پر بودم و پیدا نشدش

    درود بر شما
    خیلی زیباست🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا