🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار آرمان داوری

 

من نرگسانه ترین صبح برفی ام

خوانش: 79

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

شنبه ها چون روزهای جمعه اما سرد تر

خوانش: 275

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

آرمان داوری

زرد

آرمان داوری 03 آذر 1399

 

برگ‌ زرد و ساقه زرد و غنچه زرد و خار زرد!

خوانش: 296

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

 

تا به کی ما اینچنین بیچاره و در زیر یوغ!

خوانش: 308

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

ای خدا ما همه عمریست که سر درگمتیم

خوانش: 260

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2

 

لشکر غم آمده تا این حوالی های من

خوانش: 315

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

 

من تشنه ام هنوز چو دریا ندیده ها

قصیده

خوانش: 288

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

 

من را امید دیدن رویش هنوز هست

خوانش: 303

سپاس: 7

تعداد نظر: 5

 

همه ی شهر پر از خوشه ی انگور سیاه

خوانش: 262

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

در به در در پی در بودم و پیدا نشدش

خوانش: 181

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

آرمان داوری

هوات!

آرمان داوری 16 آبان 1399

…………………..در هوات…………………..

مثل باغی زرد و لبریر از خزانم در هوات!

خوانش: 152

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

در کمند گیسوان او اسیری سخت نیست

خوانش: 166

سپاس: 4

تعداد نظر: 7