🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در خودم که برخاستم

(ثبت: 253571) آذر 10, 1401 

 

دغدغه ی دریافته ها
در جهنمی که می سازد و می سوزد!
با نیمی از معنا و با نیمی دیگر
با نیم قراری از ساعتِ نیمِ بعداز ظهر قرار گذاشته ایم
گلایه ی من از جناب قرار است از عالی جناب قول
همیشه بی قول در قرار خود برخاسته است!
در خودم که برخاستم
نشستگانی را دیدم که در نشسته ی خود نشسته بودند!
آه انسان
نبض کدام کلمه را در پنجه ها داری
که وقتی مشت می شوی
هر انگشتی حرفِ خودش را می زند
هر بهشتی می سوزد و می سازد!

 

عابدین پاپی(ارام)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا