🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در هوای تو

(ثبت: 257467) اسفند 29, 1401 

 

در هوای تو شعر خواهم شد

به صفای تو شعر خواهم شد

نوبهاران سرزمین دلم(!)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    اسفند 29, 1401

    سلام شعر شدن اگر شعر باشد شعر اول مرادست یا دوم؟ اگر دوم آنگه می توان سوم و چهارم و تا بی نهایت را نیز در نظر گرفت؟

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 29, 1401

      سلام و درود
      شعر در معنای استعاری و گسترده اش،
      و اما نظر شما قابل تامل است. احتمالا ردیف (شعر خواهم شد) در لخت دوم، لطفی و ضرورتی ندارد و
      باید تغییر کند.

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 1, 1402

      سلام و درود دوباره

      به این صورت، ویرایش می کنم:

      در هوای تو، شعر خواهم گفت

      از صفای تو، شعر خواهم گفت

      شعر خواهم شد از سرودنِ تو

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 1, 1402

      نظرتان درباره ی ویرایش؟

  2. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 29, 1401

    بسیار عالی بود زنده و پاینده باشید

  3. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1402

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    نقد سیاوش عزیز خیلی بجا بود
    البته با برداشتی که بنده از باز خوانی شعر شما با توجه به نقد ایشان داشتم

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 1, 1402

      سلام و درود
      سال نو، بر شما استاد بزرگوار، خجسته باد!
      بله، درست می فرمایید.
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌸🍃❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا