🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در وجودت کژدمی ، ماری نما

(ثبت: 216823) آذر 3, 1398 
در وجودت کژدمی ، ماری نما

1

جز یکی دیگر کسی لا ،در جهان
کثرت از وحدت پدید آید همان

ما که از اویی به جانب او رویم
هر کجا اویی به همراه او عیان

2

در درون دریای وحدت گر چه گم
ساقیا آور برایم ، باده خُم

ده برایم ، باده ای همرنگِ خون
قلب را تسکین روا حاجت ز قُم

3

روز آید پرده از رخ آفتاب
تا براندازد جدایی از حجاب

واقعیت ها همان دم آشکار
پرده از رخ بر کناری چون نقاب

4

در وجودت کژدمی ماری نما
خفته بینی ،رو به بیداری دلا

کژدمی را لحظه رؤیت جانگزا
همچو ثعبانی ، ببینی مار را

ولی اله بایبوردی

01 / 08 / 1398

 

 

 

نظرها
  1. سلام
    عالي بود استاد
    درود برشما بااین شعرزیبا
    سربلندباشید…

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از دیدگاه ارزنده تان

      🌺🌺🌷🌺🌺

  2. درود ادیب گران قدر
    بسیار زیباست
    👏👏

    • سلام

      استاد خسروی فرد عزیز

      ممنون از حضور پر از مهرتان

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  3. بسیار عالی و درودها

    زنده و پاینده باشید انشاءالله

    🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد کاظمی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌷🌺🌺

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد دهنوی عزیز

      ممنون از حضور پر از مهرتان

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا