🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در کمند گیسوان او اسیری سخت نیست

(ثبت: 233218) آبان 15, 1399 
در کمند گیسوان او اسیری سخت نیست

 

در کمند گیسوان او اسیری سخت نیست
کنج زندان غمش انگار پیری سخت نیست

گر که عشق روی همچون ماه او گردد نصیب
پر کشیدن تا ورای راه شیری سخت نیست

تا که امید وصال روی دلبر در سر است
از برای عاشقان این گوشه گیری سخت نیست

گر هنر داری به بینایان بگو تا چون کنند
ور نه اندر خطه کوران امیری سخت نیست

گر که امید تو باشد بر خدای خویشتن
زندگی بر خاک یا فرش حصیری سخت نیست

در کنار سفره ی خالی ز سبزی و پنیر
گر که باشد کوزه امید سیری سخت نیست

 

شعر : آرمان داوری
پاییز زرد ۱۳۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 15, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. رهنورد

    آبان 15, 1399

    در قالب غزل نوشتن با توجه به سابقه هزارساله غزل در زبان پارسی کار آسانی نیست. هزار چم و خم دارد و هزار نکته باریک تر از مو که شاعر باید در نظر داشته باشد خصوصا شاعر معاصر که در مضمون یابیهای تازه و نوآوری و زبان روز کارش به مراتب سخت تر از پیشینیان شده. وسعت جهان شاعر به وسعت زبان اوست و به اسلوب زبان معاصر سرودن هنری است که از دست و زبان هر کسی بر نمی آید.
    درود بر شما جناب داوری
    بسیار خوشحالم از آشناییتان و لذت بردم از قلم هنرمندتان

  3. طارق خراسانی

    آبان 15, 1399

    سلام و درود

    به شعر پاک خوش آمدید
    خیر مقدم 🌹

    منتظر خواندن دیگر اشعار زیبای تان هستیم

    در پناه خدا🌿🌹👏👏👏👏👏🌹🌿

  4. جواد مهدی پور

    آبان 15, 1399

    سلام و احترام محضرتان جناب داوری گرامی

    خوش آمدید به جمع دوستان پاک

    از شعر فاخرتان لذت بردم و بهره بردم

    زیبا سرودید

    دستمریزاد

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🌿💐

  5. آرمان داوری

    آبان 15, 1399

    رهگذری بودم!
    باران بدین جایم کشاند!
    عجب جائیست آلاچیق اتان!
    گرم گرم!

    تنتان سلامت و متشکرم

  6. موسی عباسی مقدم

    آبان 15, 1399

    درود بزگوار بسیار زیبا بودلذت بردمشادکام باشیددر پناه خدا🌹🙏🍃🌿💐

  7. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    👏👏👏👏👏👏👏👏
    تا که امید وصال روی دلبر در سر است
    از برای عاشقان این گوشه گیری سخت نیست
    یه بغل سکوت تقدیم شعرتان که دوبار خواندم و لذت بردم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا