🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دسته گلها

(ثبت: 3711) فروردین 2, 1396 
دسته گلها

آن خط شکنان صبح فردا چه شدند؟!
آن گمشدگان عشق زهرا چه شدند؟!

اینقدر نگردان من سرگردان را
ای آب بگو که دسته گل ها چه شدند؟!
عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 4, 1396

    درود بر شما

    زیبا سروده اید.

  2. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1396

    آن خط شکنان صبح فردا چه شدند؟!
    آن گمشدگان عشق زهرا چه شدند؟!

    اینقدر نگردان من سرگردان را
    ای رود بگو که دسته گل ها چه شدند؟!

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    آفررررین خانم نظری عزیز

    در بهار آزادی … جای شهداء خالی

    بهترین اشعار همین ها هستند … اشعاری که برای شاهدان عزیز سروده می شوند

    جانشان شاد

    در پناه خداوند سبحان شاد زی

  3. مينا امينی

    فروردین 6, 1396

    درودها مهربانو

    زیبا بود

    سال نومبارک

    با آرزوی بهترین ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا