🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دشمنی از جنس یار

(ثبت: 250428) شهریور 2, 1401 

 

دشمنی از جنس یارم میهن ما را گرفت
آخرین سنگر سکوت و مأمن ما را گرفت

در سقوطی تا ابد آزاد بودم ناگهان
حلقه ای از موی آمد گردن ما را گرفت

روح من کشتند، زین مردم کسی اگه نبود
آخرین داراییم را، این تن ما را گرفت

من تماما او و او هم خویشتن را دوست داشت
در کتاب عشق آخر او منِ ما را گرفت

خواب دیدم او گل و دامن ز دستم میرود
واقعیت خار شد تا دامن ما را گرفت

در جوار خاک و سنگ قبر خوش بودم ولی
بد شدم چون او سراغ مردن ما را گرفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 2, 1401

    درود بر شما
    موفق باشید
    در پناه خداشادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹

    • احمدرضا بهرامی

      شهریور 6, 1401

      سلام و درود بر شما استاد بزرگوار
      بسیار از عنایت و لطف شما متشکرم🌹🌹🌹🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا