🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعاکن

(ثبت: 1963) تیر 22, 1395 

دعا کن

دعا کن عاقل شوم

یااگر نشد،پیر شوم..

پیری نعمت بزرگی دارد 

باور کن

شاید

بزرگ تر از تو

خیلی بزرگ…………

به اسم فراموشی

#سوگند_صفا

نظرها 13 
  1. زهرا حقیقی

    تیر 22, 1395

    سلام سوگند عزیزم

    عالی

    موفق و شاد باشی آجی گلم

    • سوگند صفا

      تیر 23, 1395

      سلاااااام زهراجان..

      قربونت آبجی گلم..

      سلامت باشی..

      فدای تو

      یاحق 

  2. جواد مهدی پور

    تیر 23, 1395

    سلام و عرض ادب محضر بانو صفای مهربان

    بازم زیبا و نغز سرودید

    فراموشی برای چیزهایی که روح لطیف انسانی را آآزار می دهد ، در جای خود نعمتی بس بزرگ است

    درود های فراوان نثارتان بانو سوگند گرانقدرم

    زنده باشید به مهر

    • سوگند صفا

      تیر 23, 1395

      سلاااااام و سپاس بی کران از حصورتون استاد عزیز و عالیقدر….

      مچکرم از نظر لطف تون. ..

      گاه آدم در نهایت درد ها و دلتنگی ها…دلش میخواهد فراموشی بگیرد..

      خیلی زمان و خیلی….

      باز هم ممنون

      زنده باشین 

      یاحق

  3. طارق خراسانی

    تیر 23, 1395

    سلام و درود

    روزگاری برای بیمارانی که آلزایمر گرفته بودند خیلی تاسف می خوردم حال می بینم  چه نعمتی خداوند به وی عنایت کرده است.

    شعر زیبایی ست

    آفررررررین

    در پناه خدا

    • سوگند صفا

      تیر 23, 1395

      سلاااااااام و سپاس از حضور گرم و صمیمی اون پدر عزیزممممم…

      ممنونم واقعا

      خیلی لطف دارین…

      زنده باشین و برقرار

      یاحق

  4. زهره خسروی

    تیر 23, 1395

    سلام سوگند جان

    چقدر قشنگ گفتی ها

    منم فراموشی – پیری رو دوست دارم

    • سوگند صفا

      تیر 23, 1395

      سلام و خانوم خسروی عزیززززززم 

      ممنونم

      نظر لطف شماست عزیزم..

      مچکر…

      زنده باشین 

      یاحق 

  5. طلعت خیاط پیشه

    تیر 23, 1395

    درود بر شما

    به نکته ی جالبی اشاره کرده اید.

    • سوگند صفا

      تیر 24, 1395

      سلام و سپاس از حضورتان خانوم حیاط پیشه عزیززز…

      ممنونم 

      خیلی خوشحالم کردیم با حضوورتون 

      زنده باشین

      یاحق

  6. منصور شاهنگیان

    تیر 23, 1395

    با درودی صمیمانه :

    امید وارم در صد و بیست سالگی کمی پیری

    را تجربه کنید ..

    البته بدون فراموشی  ….

    • سوگند صفا

      تیر 24, 1395

      سلام و سپاس بی کران…

      خیلی خیلی ممنونم استاد از حضور گرم تون…

      زنده باشین و برقرار…

      زیر سایه حق..

      یاحق 

  7. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا