🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعای فرج بخوان

(ثبت: 224919) فروردین 20, 1399 

 

دعای فرج بخوان
تقدیم به منتظران ظهور
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————————
ای عشق بیقرار دعای فرج بخوان
با دیدگان زار دعای فرج بخوان
چشم انتظارتر زِ چشم انتظارها
ابری ترین بهار دعای فرج بخوان
درمانده و ملول چرا گشته بیقرار
بر وصل روی یار دعای فرج بخوان
بر روی لب ام یجیب تو جاریست
ای صید در شکار دعای فرج بخوان
بلبل به صید گل به تمنای دیدنش
بر روی شاخسار دعای فرج بخوان
آرامشم تویی و تو باران رحمتی
بارانی ام ببار دعای فرج بخوان
وقت ظهور تو عید سعید ماست
ای بهتر از نگار دعای فرج بخوان
معشوق من نظر به ساقی نمیکنی
عشق تو را دچار دعای فرج بخوان
————————————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا