🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبرِ مغرور

(ثبت: 258085) فروردین 17, 1402 

 

تو شبیه کدامین گبری؟؟
که اشکهایم نرم نمی کنند سینهٔ سنگینت را
و به آفاقِ زلفِ سیاه بیشه ات
نفس نمی آید وُ چشم نمی بیند…. الا سیاهی!!
تو شبیه کدامین سنگی؟؟
که از فلاخن ابلیس
آمده ای به فنایِ جان……

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1402

    تو شبیه کدامین سنگی؟؟
    که از فلاخن ابلیس
    آمده ای به فنایِ جان
    سلام استاد

    جانا که سخن از دل ما می گویی
    در یک کلام کاش در آن سقوط میمردم
    در خانه چنان آشوبی از بی مهری ست که مگو و مپرس.

    در پناه خدا 🌱😔🌹👌👌👌👌👌🌹😔🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 17, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا