🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبر اسطوره ای

(ثبت: 221753) بهمن 10, 1398 

 

روز و شب هایم تویی، بیداری و خوابم تویی
تک گل نیلوفر زیبای مردابم تویی

لب عسل! گیسو طلا! بالا بلند خوش تراش
من بهارم، تا گل زیبا و شادابم تویی

مسجدی تاریخی ام در اصفهان قلب تو
جلوه ی آیینه کاری های محرابم تویی

دلربایی، دلنشینی، نازنینی، ماه من!
من شبی رویایی ام تا نور و مهتابم تویی

بی نظیری، هیچ کس حتی کمی مثل تو نیست
عشق اول! عشق آخر! گنج نایابم تویی

خنده هایت مثل دمنوش طبیعی؛ کارساز
علّت آرامش من! قرص اعصابم تویی

زندگی یعنی همین که مرد بی تابت منم
زندگی یعنی همین که عشق بی تابم تویی

با وجودت بی نیازم از رفیق خوب و بد
من خوشم با تو،رفیق باب و نابابم تویی

مرد تو، همراه تو، معشوق تو، دیوانه ات
عشق من! زیباترین مضمون القابم تویی

بوسه هایت از تمام طعم ها شیرین تر است
لب شکر! شیرین عسل! سوهان و قطّابم تویی

مهرخی،افسونگری،سیمین بری،خاتون من
دلبر اسطوره ای! زیبای کمیابم تویی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درودها آقای گلشن
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید و موفق💐

  2. فریبا نوری

    بهمن 10, 1398

    سلام

    امروز برای اولین بار وارد صفحه شما شدم و همین شعر باعث شد نگاهی به همه اشعار دفترتان بیندازم. بی شک یکی از کلاسیک سرایان حاذق سایت هستید. درود بیکران. به عنوان یک خواننده، بین شعرهای به اشتراک گذاشته شده، شعر قبل ( حصار ) را بیش از همه دوست داشتم به سلیقه.
    همواره تندرست و پیروز باشید شاعر گرانقدر.
    🌹🌹🌹👏👏👏

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 10, 1398

    مسجدی تاریخی ام در اصفهان قلب تو
    جلوه ی آیینه کاری های محرابم تویی
    🍃
    درود و سلام آقای گلشن
    به به بازهم یک عاشقانه زیبای دلنشین از شما خواندم
    کلاسیکی با زبان روز و استوار
    آفرین بر طبع پرشور و قلم خوش تراشتان
    بسیار لذت بردم جرعه به جرعه اش گوارا بود
    بدرخشید همیشه و پیروز باشید
    🌷🌷🌷👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا