🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگم!

(ثبت: 255028) دی 25, 1401 

 

شعرهای بسیاری،
فشرده و چروک-
در گلوی من‌ست!
***
— دلتنگتم!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 25, 1401

    سلام لیلای عزیز
    شاعر خوب پاک

    دل تنگ است که هنر می آفریند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    دی 25, 1401

    بسیار زیباست
    درود برشما بانوی هنرمند
    🌺🌺🌺

  3. مهرداد مانا

    دی 25, 1401

    شعرهای بسیاری
    در گلویم ماسیده اند
    فشرده و چروک ..

    شاید بشود به این شکل هم سرود
    نظر خودتان چیست؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا