🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلخوش‌کنک‌های تکراری

(ثبت: 247408) اردیبهشت 10, 1401 

 

گفتی:
بهار بیاید، خواهی آمد!
***
باز؛
دل‌خوش‌کنک‌های تَکراری؟
–من که چشمم آب نمی‌خورد!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 10, 1401

    درود و آفرین
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا