🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم خالیست از غوغای شادی

(ثبت: 218127) آبان 24, 1398 

تو پندی دادی بر من از سر لطف
که کم گوی از مصیبتهای امروز

ز شادی پر کن اوراق سپیدت
کمی بیشتر ز کمتر گوی تو امروز

فغان از هجر و اندوه و غم و درد
همین چند جمله هستند بر لبم دوز

چه می گویی تو خواهر هر چه دارم
از این سوز و گدازست و روان سوز

دلم خالیست از عوغای شادی
به جای آن دلم بر می زند اصوات جانسوز

بابک قدمی واریانی “ققنوس”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا