🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلنواز

(ثبت: 224409) فروردین 8, 1399 
دلنواز

 

دست به کار شو
رَختِ بهار بپوش
بیا
که هر پرده از
آهنگِ نگاهت
جانی دوباره
در پنجه دارد
پنجره بگشا
ببین!
آواز تو در گوش
خروش شعری است
سبز
ای یار!
ای عشق!
ای یگانه دوست!
گرمی تارهای دلم
بسته به سرانگشتان توست
چنگی بزن
فاصله‌ها را برچین
🍃🌱
#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 16 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 8, 1399

    آواز تو در گوش
    خروش شعری است
    سبز🙏🌿

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 8, 1399

      درود و سپاس مهربانْ استادِ سبزْ اندیش
      زنده باشید🙏🙏🙏💐

  2. 🌸بسیار زیباست

  3. درود برشما🌺

  4. علی معصومی

    فروردین 8, 1399

    .درود بر شما
    بانو یارعلی زاده گرامی

    •▪︎◇◇●◇◇▪︎•
    ادیب ارجمند و ادب پرور
    زیبا سروده اید
    ◇◇◇□◇◇◇
    قلمی استوار و اندیشه ای سبز
    بهارانی پر طراوت و دلی پر امید
    آرزوی من برای شماست
    ◇◇◇○●○◇◇◇
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  5. حامی شریبی

    فروردین 8, 1399

    تا وقتی
    روح ساکت
    جهان
    سرانجام چشمهای
    بی اجابت است
    مثل اینکه
    خودش را
    هرگز بیاد نمی آورد
    پرنده ای
    که
    در دهان …
    سکوت شب بدخیم
    جا مانده است

    حامی شریبی
    __________

    بسیار زیبا و صمیمی ست
    درودتان باد گرامی 🌹🌹
    درپناه
    خدای این روزا

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 8, 1399

      سلام و درود جناب شریبی زرنگار
      سپاسگزارم از نظر ارزشمندتان گرامی
      و شعر بسیار خوش اندیشه شما👏
      پایدار باشید و برقرار به مهر🌹🌹🌹

  6. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 8, 1399

    درود ها
    بسیار زیبا سروده اید

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 9, 1399

      بسیار سپاس مهربانِ گرانقدر🙏🙏
      زنده باشید و سلامت🌹🌹💐🌹🌹

  7. اکبر رشنو

    فروردین 9, 1399

    درود بر شما
    سلیس وروان و صمیمی
    و
    بهار
    فقط
    اوراقی سبز و سرخ ورنگین نیست
    بلکه
    برای رنگ آمیزی
    چشمان توست
    تا
    رنگ بهبود و بهتری
    بگشایی
    بر هرچه دلتنگیست
    این بدیهه هم تقدیم
    درودتان و دستمریزاد و🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 9, 1399

      درودهای بی پایان و سلامهای پر مهر گرانقدر
      به به مسرورم که این بداهه ی زیبایتان
      زینت بخش صفحه ی شعرم شده است
      مفتخرم به حضور و نظر و مهر بسیار ارزنده تان
      زنده باشید و سلامت جاودان استاد و ادیب عزیز
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  8. حسین قالیباف (تابان)

    فروردین 9, 1399

    درود فراوان بانو
    احساس عمیقی را حس کردم

    بسیار زیبا

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 11, 1399

      درود و سپاس شاعر ارجمند
      گوارای نگاهتان
      زنده باشید 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا